↑Min instagram vecka
 
Hej hej! Dagarna hinner i kapp mig känns det som. Ibland är det nästan så illa att man inte hinner allt man vill hinna, plugget tar liksom upp nästan all tid, och resten av tiden lägger jag på mig själv och de runt omkring mig. Den här månaden har jag 6 st prov varav två av dem blev avklarade i torsdags, skön känsla. Idag är det söndag ska plugga inför mitt spanska prov större delen av dagen, sen hoppas jag på att jag kan mysa lite för mig själv ikväll. Men vi får väl se, har inte några bilder att bjuda på heller för den delen eftersom att min kamera är hos mina kusiner... men jag får väl tillbaka den snart. Hoppas att ni alla har en underbar söndag och njuter lite av det fina värdet som vi har åt mig, eftersom att jag sitter inne... Aja vi hörs!

Kommentera

Publiceras ej