Herregud idag har jag pluggat som ett psyko. Haha asså verkligen hela eftermiddagen med lite avbrott då och då. Jag och Djana hade i alla fall ett väldigt trevligt dygn tillsammans. När hon kom hit igår så stoppade jag henne typ när hon satte foten innanför dörren. Jag hade coca cola behov så vi gick ner till statoil och köpte det och kakor.. hehe. Sen så låg vi i mitt rum hela kvällen skrattade, pratade och hade det sådär mysigt som bara vi kan ha.
 
Idag så fortsatte allt vårat skoj haha, nej men vi gick upp vid 11 och åt frukost sen så tog vi lugnt en stund och sen pluggade vi ute i solen på altanen. Det var så varmt och härligt. Sara kom hit en stund också, så det var ju najs. Djana åt middag här och vi såg på riktigt gravida ut efter det. Följde med henne hem för en timme sen typ och sen dess har jag städat på rummet, lyssnat på musik och gjort lite squats. Nu ska pluggandet fortsätta och avsluta min kväll. Förresten imorgon kommer min älskling hem herregud vad jag har saknat honom... han har ju bara varit borta i 3 dagar men ni som är i ett förhållande förstår mig. Jaja, puss och god natt!

Kommentera

Publiceras ej