Hej och god jul! Igår var det julafton, vilket kanske inte kom som en nyhet. Vi var hela 18 personer här hemma, så det var en aning trångt men åh så mysigt och trevligt vi hade det. Mycket god mat, stämningen på topp och såklart härligt sällskap. Jag, Djana och två av mina äldre kusiner ( typ jämngamla med oss lol) spelade kort, sedan var det en och annan yngre kusin och min lillebror som var med också mot slutet. Är jättenöjd med det jag fick och är även glad att alla verkade gilla sina julklappar, det är ändå den bästa känslan; att ge bort något och se glädjen.
 
Är så tacksam för allt fint jag har, både materiella ting och att jag lever ett bra liv, men framförallt att jag har så fina nära och kära. Vill ändå att vi skänker en tanke till de som inte är lika lyckligt lottade. Vi kan alla göra något under denna högtid, jag personligen tänker skänka iväg kläder som jag inte längre använder - till någon eller några som behöver det bättre än mig.
 
GOD JUL!

Kommentera

Publiceras ej