Hej hej, det var ett tag sen nu, förra veckan så hände inte så mycket så hade bloggade inte typ. Helgen har varit en aning mer händelserik. I torsdags fyllde Kazhan 18 år så vi firade henne i fredags. Jag hade det jättetrevligt och det var skönt att komma iväg en liten stund och umgås med en massa vänner.
 
I lördags spenderade jag dagen med att plugga, vid 1-tiden blev jag hämtad av Tobbe och hans pappa, vi åkte hem till dem och sen så pluggade jag vidare där. Lite senare så gjore vi oss iordning och sen åkte vi hem till Tobbes Mormor och Morfar. Vi hade det jättetrevligt, åt middag och sen så öppnade hans morfar och moster sina presenter då de har fyllt år. Senare så åkte vi hem, när jag och Tobbe kom hem till mig så bakade vi bullar, vi blev klara runt halv 1, då gick vi och la oss.
 
Igår vaknade vi kvart i 9, kollade på julkalendern och åt frukost. Sen gjorde vi oss iordning, vid 1 någon gång så tog jag och Djana tåget in till Stockholm för lite shopping. Vi handlade en massa julklappar och köpte lite, ytterst lite till oss själva. Sedan tog vi tunnelbanan till Kista då alla affärer stängde vid 5 i stan. Så nu är nästan alla julklappar färdigköpta det finns bara lite kvar.
 
PUSS & HEJ!

Kommentera

Publiceras ej