Choo! Gud tiden går väldigt fort har jag upptäckt. Det har redan gått för många dagar på sportlovet. Igår hade jag det jättetrevligt hemma hos Nicole. Idag vaknade jag och Djana upp halvt döda vid 9, vi gick i alla fall upp och åt frukost fixade oss och vid 13 så tog vid två, Sara och Therese tåget mot Kista för att gå och äta på Jensens bøfhus. Efter det stannade jag och Djana kvar för lite shopping, blev dock inget till mig utan bara två presenter. 
 
Imorgon är det Onsdag, ska vara med Tobbe på dagen för att fira den skiten som fyller år på söndag. Sedan imorgon kväll så tar jag mitt pick och pack för 3 dagars skidåkning i fjällen. Kommer då hem på söndag, så ska nog tidsinställa lite inlägg för de dagarna jag är borta. Nej men nu ska jag chilla skiten. Adios.

Kommentera

Publiceras ej