Hej där! Det har ekat tomt på bloggen under den senaste tiden. Helt ärligt har jag inte haft någon inspiration till att blogga inte heller har jag haft någon ork. Om 3 dagar så ska jag sätta mig på ett plan ner till Bosnien och Djana. Det är en helt sjuk känsla att jag ska flyga själv, men det kommer gå bra.
 
Just nu är mina kunsier uppe hos oss, så det är ju trevligt och mysigt. Det finns så mycket att berätta för jag gör så otroligt mycket, försöker träffa så många kompisar som möjligt innan jag åker, för det är ju vad sommaren är så bra till för. I söndags träffade jag Sara och Therese, vi satt och fikade på en uteservering här i Märsta. Det sjuka är att jag vet att det var sista gången jag träffa Therese. Under tiden som jag är bortrest så ska hon äntligen få komma iväg till USA, herregud vad jag kommer sakna henne. Men vi sa det att ett år går snabbt, snabbare än vad man tror i alla fall.
 
Appropå inget den nya designen kommer snart... förmodligen efter resan någon gång, det har bara tagit tid. Nu ska jag fixa lite, bland annat tidsinställa lite inlägg till bloggen. Jag kommer vara borta i 3 veckor och jag kommer tidsinställa 2 inlägg till varje vecka. Om jag har internet något där nere så kan det komma upp fler inlägg också. Om inte annat så kommer jag ha en massa bilder att bjuda på när jag kommer hem.

Kommentera

Publiceras ej