Hej! Nu har ytterligare en helg utan bloggning gått. Men jag är inne på sista pluggandet nu och förhoppningsvis är jag klar med allt fram till helgen. Bättre bloggning kommer och om det är någon där ute som vill läsa om mitt liv, så håll ut jag är snart tillbaka!
 
Helgen har varit bra i alla fall, spenderade fredagen med Melissa inne i stan och senare en promenad ut till Arlanda då vi stod och kollade på inkommande flygplan. I lördags så hade jag ridning som vanligt och sen var jag med Tobbe på kvällen. Igår vaknade jag hos Tobbe och sen så åkte jag hem vid 2 tiden för att vara med Djana. Vi pluggade, åt, hade vattenkrig och spelade GTA. Nej nus ak jag duscha och sen gå och lägga mig, har sovmorgon imorgon till halv 3 och sen har jag en lektion, mysigt? Jo visst om det inte hade varit för att vi har en lektion... Vi hörs!

Kommentera

Publiceras ej