Idag inleds en ny vecka och det är den absolut sista veckan i skolan. Dock går vi inte hel vecka, vi slutar på torsdag vilket ska bli skönt! Idag är det ju måndag, och jag sitter fortfarande hemma. Har spenderat hela förmiddagen till att skriva på min samhälls uppsats och jag är förhoppningsvis klar med den ikväll. Och det kommer bli så jävla skänt, sista plugget innan sommarlovet!! Så nu kommer bloggen förhoppningsvis bli mer uppdaterad, jag är ju annars så dålig på att finna tid. Ska snart fixa mig för ska vara i skolan om cirkus en timme... för dagens enda lektion.
 
Den här helgen har också varit bra, jag har ju haft långhelg. I onsdags åkte jag och familjen till Enköping och kollade på när min kusin tog studenten sen åkte vi hem en stund och sedan ut på hans mottagning. På kvällen så fick jag skjuts av min farbror till Märsta eftersom att han skulle köra min kusin tillbaka till Enköping ändå. Var hemma en stund och sen så hämtades jag av Tobbe och hans familj och så sov jag hos honom. Under torsdagen så var jag med Tobbe, vi lagade hamburgare och kollade på tv. När jag åkte hem på kvällen så kom Djana till mig, vi åt middag och sen cyklade vi till Arlanda för att kolla på flygplanen fast det kom inga... Sov hos henne den kvällen. Vet helt ärligt inte vad vi gjorde som tog så lång tid men vi gick och la oss vid 3 haha. Sov väl runt 5 timmar den natten. På fredags morgonen så fick vi stress, vi fixade oss och hon fixade lunch och jag hjälpte till litegrann. Sen kom Julia och Olivia så vi åt lunch och så gick vi till skolan för att kolla på utspringet. Lite senare så åkte vi till Rosersberg för att sola och bada fast det blev molnigt... I lördags var det ridning som vanligt och sen efteråt så var jag med Tobbe och Djana, vi handlade lite och sen så gick vi hem till Djana och var där ett tag sen vidare hem till mig för att äta och kolla på skräckfilm. Tobbe sov över och Djana drog hem. Igår kom Djana tillbaka igen och då kollade vi på en annan skräckfilm och åt hamburgare.
 
 

Kommentera

Publiceras ej