...och inte fan blir högarna med läxor mindre, känns det som i alla fall. Förra veckan pluggade jag så himmlans mycket in för den här veckan som kommer. I fredags bockade jag av provet i webbutveckling, det gick väldigt bra om jag ska vara ärlig, vilket var skönt för då slipper man väl förhoppningsvis att göra omprov på det. Nu får ni som är intresserade läsa om min kommande vecka, ni andra kan skrolla ner lite. Under helgen har jag i alla fall haft det väldigt bra, i fredags var jag i Kista med Tobbe och handlade present till Johanna, sen åkte vi hem till mig och åt sedan vidare till Tobbe för att sova där. Igår vaknade jag hos tobbe, åkte hem runt 2 tiden sen fick Tobbe komma hit och göra mig sällskap för jag var utelåst, efter det fixade jag mig och sen åkte jag och Djana ut till Odensala för att fira Johanna. Och idag har varit en pluggdag, men nu har jag tyvärr ingen mer tid puss!

måndag: Matteprov, spanska prov läsförståelse

tisdag: Matte nationella

onsdag: Spanska prov hörförståelse

torsdag: Redovisning samhällsekonomi, naturkunskapsprov för högre betyg

Kommentera

Publiceras ej