...Nej för idag är det min bästa väns födelsedag!(en av de i alla fall) Brukar inte vanligtvis skriva när mina vänner fyller år, det är så otroligt mycket personligare att fira sina kompisar än att skriva en inlägg på bloggen. Och trots att jag har många kompisar som betyder mycket för mig, så finns ändå de kompisar som jag känner lite extra för (det där lät lite lesbiskt). Nej men det här är mina älskade barndomsvän, partner in crime, Melissa. Vi har varit bundisar i hela 15 år.
 
Vi går inte längre i samma klass, vi ses inte lika ofta. Men du är en kompis man ska hålla hårt i, alla minnen, alla bråk, all kärlek, allt tjejsnack, all lycka, allt hat. Det är inget man tar förgivet. Älskar dig till döds. Och eftersom att jag inte kan ta mig själv på allvar för att jag låter så cheesy så måste jag säga "you got my back bro". 17 år min fina vän, nästa år får du helt enkelt hit the bar utan mig men jag kommer ikapp, lovar! December med andra ord, 564-365=199 dagar, så passa på innan jag gör klubben osäker, hahah! Puss pårej.
 
P.S Tog den fulaste bilden som jag kunde hitta på dig, bara för att vara lite mainstream...

Kommentera

Publiceras ej