Hej hej! Idag är humöret på topp föööööör igår så bokade vi min flybiljett till bosnien, whoop whoop! Den 13 juli så flyger jag ner till min bestisfestis Djbanana. Emegerd, fatta hur jävla taggad jag är just nu! Längtar längtar. Djana och hennes mamma var hemma hos oss igår, så vi fikade och diskuterad om hur det blir osv. Asså Hajpmode: ON. Nej men jag och Djana är typ helt uppe i varv för det här!!
 
Idag är det förresten Måndag och jag är inte ett dugg sur över det, det här är också sista riktiga veckan i skolan. Har en massa inlämningar hela veckan, men I fix. Nästa vecka så är jag i skolan under hela måndagen och tisdagen och sen halva onsdagen. På onsdagen tar nämligen min kusin studenten, torsdag är det nationaldag och på fredagen så tar våra 3:or studenten. Sen är det avslutningsvecka efter det. Nej men nu ska jag plugga eller något.

Kommentera

Publiceras ej