Näääämen tjenare! Idag är det fredag, happy day. Nej men jag är verkligen på ett toppen humör idag, asså det är helt sjukt. Har typ känt mig hängig hela veckan lite sådär till och från, fast har ju verkligen haft världens hemskaste mens- och huvudvärk (så ta fram anteckningsblocken och skriv ner det.(O.B.S det här var också onödig information det visste ni ju redan) Ja jag diggar min parantes innanför parantesen) så det var ju egentligen inga konstigheter med det. Nej men idag känns som en bra dag, har legat i sängen hela dagen och bara degat... ja jag är ledig. Snart ska jag hoppa in i duschen, tvätta håret och sånt, sen ska jag ut på en prommis med Djana... fast duschen innan blir ju egentligen onödig kanske dödar lite tid med plugg.
 
Sen blir det i alla fall raka vägen hem (duscha?) fixa mig och ta bussen till Sigtuna och spendera kvällen med min älskling. Vilken härlig dag jag har framför mig, så skönt! Nej men nu ska jag inte ödsla mer tid på er fellas. Ha en bra fredag för fan!

Kommentera

Publiceras ej