Jag hade tänkt att blogga nu och skriva om hur mycket jag stressar över mitt plugg och samtidigt försöker blanda in familj, vänner, pojkvännen i mitt liv och att jag där emellan inte alltid hinner med bloggen. Men så ser jag att Videofy.me har varit så snälla att dem har laddat upp en video på mig och Djana så jag har ju uppdaterat, men gud så bra... dock har videon redan nått sitt utgångsdatum.. haha nej men typ. Den är några veckor gamal må jag säga.
 
Idag är det tisdag vilket jag antar att väldigt få människor har missat. Skolan var oskön för jag fick ont i huvudet, men vi fick ändå sluta tidigare så det var najs. Efter skolan gick jag hem tog en huvudvärkstablett och åt lite sen vidare ner mot gymmet. Nu snart tre timmar efter min hemgång så har jag ännu inte gjort något vettigt. Jag har bara hunnit duscha och utöver det äta och kolla på tv. "Men hallå!" jag måste verkligen plugga... har typ en hög med plugg som stalkar mig. Aja vi hörs och ja roligare blogginlägg kommer (snart hoppas jag måste bara finna tiden) Well Adiós!

Kommentera

Publiceras ej