Hej på er! Har alla haft en bra helg och ett bra höstlov? Jag har i alla fall haft ett helt okej lov, har egentligen inte gjort så mycket. Dagarna har gått till att plugga historia, sova och kolla på serier. Sen har jag även träffat lite kompisar och varit med Tobbe.
 
Det här med historia... jag vet inte vad jag tycker om det. tVissa delar är jätteroliga och intressanta men andra delar vill man typ spy på eller något. Har kämpat som bara den under hela lovet, uppgiften ska vara inlämnad imorgon och nej det är inte kul just det här momentet har liksom ingen lust.
 
Vi har även gått in i november nu och ja det är väl helt okej... årets nästsista månad och än ligger det ingen snö på marken. Visst det är ju skönt, snö är ju inte alltid kul speciellt inte snöstormarna. Men det är ju så himmlans kallt ute att jag dör. Aja, snart en månad till min födelsedag och det gillas ju. Men nu ska jag ta det lugnt ett tag för jag orkar inte ägna en minut mer till historien, inte idag. 

Kommentera

Publiceras ej