Jag och min sockertopp, eller gris som jag kallar honom
 
Har inte bloggat på en vecka men nu fann jag tid och ork så why not liks. Haha asså det är så fult att säga "liks" och "ass" men whateva jag gör det ändå liks (lol tror sig rolig) Nej men den här veckan har varit som alla andra veckor, mycket plugg, lite träning och sånt. Men tror jag kommer åka på en förkylning snart för jag känner mig inte hel, men ska försöka ta mig till gymmet nångång nu i helgen, skulle gå idag men kände att det var bättre att stanna hemma och ta tag i lite plugg. And of course så kommer jag faktiskt lägga upp ett lite roligare inlägg snart, you'll see... you'll see. Måste även påpeka att jag hamnat lite i en amerikansk/engelsk bubbla. Jag tror typ att jag kan engelska och ja det märks ju. Haha nej men allvarligt nu jag kan svara på engelska ibland och vara dödsseriös. Varsegod att skratta åt mig, ha-ha! Nej men nu lägger jag ner, puss!
 
Bajthewej här har ni en låt som alltid gör mig really really happy!
 

Kommentera

Publiceras ej