♥Januari - Dödstrist månad, gjorde typ inget. Eller jo vi firade Julia som fyllde 17 år och det var ju roligt. Hade även rätt så hemska ögonbryn ↑ Började även prata med Tobbe igen och...
 
 
Februari - Det ledde till att vi blev tillsammans, om 1 månad så har det gått ett helt år. Det var ett och annat födelsedagsfirande och så åkte jag upp till fjällen i några dagar med familjen och mös. (Vi la upp det på facebook den 11 mars)
 
♥Mars - Tobbe fyllde år + typ halva min släkt, tjejkväll hemma hos Melissa som var otroligt mysigt, fixade äntligen mina buskar till ögonbryn...
 
(Ni kan ju gissa var vi satt... ganska enkelt att lista ut haha!)
♥April - Hände typ ingenting... vad jag kommer ihåg? Vet att jag gick på bio med the bruds i alla fall. Valborg var det också... fast gjorde inget speciellt.
 
(Plz notera min falknäsa)
♥Maj - Min käraste bestis fyllde 17, det blev lite varmare och jag satte på mig shorts igen. Juste bokade min flygbiljett till Bosnien, bästa valet någonsin!
 
♥Juni - Skön månad, mycket plugg men inte så mycket plugg. 3ornas student, min kusins student, Andrew flyttade in hos oss, klasskampen skolavslutning, sommarlov och midsommarafton med skönt häng. Massa god sommarmat och trevliga människor.
 
♥Juli - Bloggade typ aldrig men hade inte tid, jobbade om dagarna på vår baksida, flög äntligen till Bosnien och det var så jobbigt att säga hejdå hade världens ångest, men när jag kom fram till Djana blev allt bättre och kommer aldrig ångra den resan, var även i Kroatien.
 
♥Augusti - Kom hem från min resa, överraskade Tobbe, firade ett halvt år med min prutt, jobbade på huset och började skolan igen.
 
(Detta var tydligen september, något gjorde jag iaf)
♥September - Haha asså september känns som ett blankt papper, har inget minne alls därifrån, gjorde jag ens något den månaden?
 
(Bra bild... men fick dessa)
♥Oktober - Det enda jag minns är att hösten var tråkig, typ, pappa och Elias fyllde år så det firades.
 
♥November - I nooovember såå hade jag antagligen tråkigt precis som i de föregående höstmånaderna, kommer inte ihåg något. Jo jag var ju hemma hos Tobbes mormor och morfar, sen bakade jag bullar! Bloggen fyllde faktist 1 år också. Vi firade även Kazhan som blev 18. Ja det var ju öppet hus också i skolan↑
 
♥December - Jag fyllde äntligen 17, mina underbaraste Djana gjorde detsamma. Blev bjuden på bio av Melissa och efter det fick jag en obsession av Josh Hutcherson... Sen var det julafton, oj så kul vi hade! Efter det har det varit lite mer julfirande hemma hos Tobbe och så självklart nyårsafton!

Kommentera

Publiceras ej