Hallå i stugan, idag är typ en halv tråkig dag, äsch vem skojar jag med dagen är seg och tråkig precis som det här nya året har börjat. Asså på nyårsdagen vaknade jag upp och mådde inte så bra, vilket jag skrev här. Sen i torsdags mådde jag ännu sämre, sov 2 h och 20 min under nattens gång och somnade inte fören typ halv 10, på morgonen. Det värsta var ju att jag försökte verkligen sova. Sen har jag mått piss fram tills idag då det äntligen börjar släppa lite, jag bockar och bugar för det, fast vill egentligen inte bli frisk fören på torsdag då jag har spanska prov på onsdag... hehehe och det är antaglien varför jag börjar friskna till.
 
En massa onödiga dagar har passerat och det enda jag gör är att glo på tv och äta, för det mesta glass, hela tiden. Jag vill ha hem lite frukt, känner att det inte alls har varit bra för min kropp att vara sjuk, när är det liksom? I don't know. Borde lägga tid till att plugga, jo det låter bra att plugga don't want an F.
 
Adiosos!

Kommentera

Publiceras ej