Hallå där! Här sitter jag vid köksbordet, har läst och gjort lite anteckningar från boken, rätt härlig morgon borsett från att det utanför är grått. Ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning för dagen. Idag står det att hålla tal på schemat. Uhh känner jag lite spontant, har väl inte så mycket talängslan men prestationsångest har jag däremot. Så även om jag till stor del kan talet utantill så är jag något rädd för att misslyckas. Men jag har ställt in mig på att det blir vad det blir så det borde nog gå bra!
 
Annars då, jo allt flyter, i lördags var det fulsittning på Göteborgs nation d.v.s. i Flintas grotta. Superkul som vanligt, var tyvärr tvungen att dra hem tidigt (jämfört med alla andra) började jobba 05 i söndags så 4 timmar sömn är vad jag fick haha! I söndags åkte även Melissa, vilket jag skrivit lite om, helkonstig känsla. Känns som hon är på semster och kommer tillbaka om någon vecka men icke. It is what it is. Igår satt jag hemma med talet och förbannade mig över mig själv. What else. Tog en tur till gymmet innan jag hoppade på tåget till Uppsala. Spenderade kvällen hos Johanna och övade framförandet av våra tal, åt middag och gick på en föreläsning om studieteknik. Riktigt mysig kväll och väl behövd! Nej nu ska jag röra på rumpan

Kommentera

Publiceras ej