Vi kan ju ignorera att jag alltid ska ha munnen på vidgavel
 
Hallå helg! Väldans skönt faktiskt, även om jag trivs som fisken. Andra veckan i Uppsala är avklarad och det känns nästan lite roligare för varje dag som går i ärlighetens namn. Det känns också som att det är nu man börjar connecta med dem andra på riktigt. Vilket ju är kul! Veckan flög förbi och mycket skoj har det varit. I tisdags var det pyjamasparty, så alla faddrar och reccar var iklädda pyjamas. Hur kul som helst, och skönt för den delen! En blev rätt dragen och vandrade mot max vid 22.30 ungefär sen därifrån till pendeln och hem.
 
Hoppade av vid Arlanda så hämtade pappa mig där. Hur skamligt som helst att de tar betalt för att komma in på Arlanda, wat the fuck? Alltså här är man miljövänlig, åker tåg, betalar för att få åka tåg och sen tar ni betalt för att jag klev av där? Hur? Tar man bilen till Arlanda behöver man inte betala något annat än bensin och man kommer in gratis. Helt orimligt, if u ask me. Aldrig igen då.
 
Igår hade vi togafest och så kul det var! Alla var klädda i toga alltså, antikens faddrar höll i nollningslekarna och sen styrde vi mot stockens (Stockholms nation) för att avsluta kvällen på deras dansgolv. Lätt förvånad blev jag när killen bredvid mig i baren också var från Märsta haha och vi hade gemensamma vänner! (okej den ena var min kusin) Sjukt, trodde han ljög. Stocken var kul men tyvärr Snärkes är bättre, sorry. Och jag säger förlåt för stocken är min nation. Well ni får jobba på't. Aj aj, nej nu måste jag tillbaka till min hög av plugg, sen lite helg!
 
xoxo

Kommentera

Publiceras ej