Jaha ännu en helg har passerat... jag stannar ofta upp och tänker på hur snabbt allt går. Man får liksom perspektiv på det när veckorna, speciellt helgerna, bara flyger och jag tycker det är så läskigt. Hur som haver så har det varit en väldigt bra och rolig helg. I fredags gick vi ut, som planerat, till welcome bar. Helt ok ställe, inget märkvärdigt. Sällskapet var desto bättre, vi dansade en massa och hade det super! Men som vanligt är alltid förfesten bättre än självaste utgången. Jag vandrade hem strax efter tre, de andra stannade kvar men jag kände mig helt slut och ville bara hem och sova.
 
Igår vaknade jag vid tolvtiden, hasade mig ner till köket och åt frukost. Tog det lugnt en stund och kollade på designated survivor. Sen lagade jag en massa köttbullar och satan i gatan vad goda de blev! Så nöjd med mig själv haha. Ja det är bara köttbullar men jag är verkligen ingen mästare i köket. Tog det fortsatt lugnt under eftermiddagen, gick och handlade lite. Kollade en film och hade lördagsmys med mig själv, inte illa alltså. Drog mig ner till köket efteråt för att hjälpa till att laga middag och umgås med de andra. Det var Beas sista kväll igår så vi hade en stor middag på hennes terrass. Så himla mysig kväll med massa god mat och en massa skratt. Carpe dieamade som bara den. Så tråkigt att hon åkt nu dock, men all good things have to come to an end...
 
Idag har jag segat så mycket och har faktiskt lite ångest över det. Men som vanligt när jag har saker jag borde göra så blir det en kortslutning och jag gör istället nada. Drog mig i sängen alldelles för länge. Borde bädda ur och bädda om min säng, borde tvätta och handla och framförallt plugga. Istället har jag precis kollat på en film... Ja ni hör ju, ska ta tag i livet nu innan det är försent.
 
Trevlig söndag!

Kommentera

Publiceras ej