Oj vilken rolig helg jag haft! Men som vanligt går tiden allt för snabbt när man har kul... I fredags efter skolan skyndade jag mig hem för att städa undan lite tvätt som hängt på tork under natten och så laddade jag min mobil. Vid 13 var tjejerna framme här i Juan les Pins så jag klädde på mig och vandrade iväg för att möta upp dem. Om jag blev glad när jag äntligen såg dem? Blev överlycklig! Det är en ren gissning men tror åtminstone hela kvarteret hörde mig haha! Sprang över gatan och hoppade på Johanna och gav dem alla en stor kram. Älskade vänner!
 
Under helgen som gått har vi umgåtts och catched up med varandra, druckit kopiösa mängder av vin och ätit onyttigt, så som det bör vara helt klart. Har blivit lite shopping men även massa sightseeing. Igår efter en liten frukost här hos mig (liten men god) tog vi tåget in till Nice. Himla fin stad det där, härligt väder har det också varit! Så kul att rivieran visar upp sin bästa sida även fast det är höst!
 
Idag har jag däremot segat hela dagen, sov till 11 men ville ej gå upp... Har ätit en sen frukost och choklad, funderar på en promenad men finner ingen energi för det. Har dessutom promenerat en massa under helgen och egentligen borde jag sitta med plugg just nu. Ska ta tag i det för ikväll ska jag planera med Djana... så då finns det inte tid för läxor hehe. Hoppas ni har det fint där hemma, snöar har jag hört att det gör :)
 
Salut!
 
 

Kommentera

Publiceras ej