Hej och hå! Ännu en vecka har snart passerat, helt sjukt hur tiden går! Känns på något vis som att den går snabbare här borta än vad den gör hemma. Dessvärre är det bara en inbillning. Kan knappt förstå att jag snart varit här i tre veckor... I alla fall livet flyter på som vanligt, har inte gjort något speciellt. Går i skolan, kommer hem, pluggar, handlar mat. Lagar middag. Men jag trivs här, det måste jag säga! Imorgon är det fredag vilket innebär att ännu en skolvecka lider mot sitt slut. Det betyder även att jag har prov, så gissa vad jag ska göra hela kvällen :) Än så länge är det inga planer inför helgen, kanske blir det utgång eller fest eller något vi får se! Imorgon har jag i alla fall tänkt att svänga förbi på stan och shoppa lite... behöver ett par skor som inte är sneakers.
Nej mot köket guys!
 
P.s har verkligen inga roliga bilder att bjuda på...

Kommentera

Publiceras ej