Salut! Ännu en vecka har passerat, har inte orkat eller haft någon ambition att skriva. Har knappt orkat plugga den här veckan helt ärligt. Däremot har jag blivit mycket bättre på franska och att prata, det börjar liksom släppa nu, så det är kul!
 
Annars då? Har inte hänt så mycket har mest bara varit. Imorgon ska det regna så vi får se vad jag hittar på, planen just nu är att spendera morgondagen till att plugga. Om vädret tillåter ska jag nog ta en promenad nere vid Cap d'Antibes. På söndag är min tanke att ta tåget till Cannes, men vi får väl se det beror ju lite på hur jag ligger till med läxor och så. Och så ska jag ha möte med Djana, samt skriva på en sak men det gör jag nog imorgon.
 
På måndag kommer jag inte längre vara en nybörjare då klassen avancerar till A1 så det är ju kul, tecken på att jag kommer någonstans hehe. För övrigt, mitt mål med att bli bättre på franska än vad jag är på spanska är nått! Så kul, kan åka hem om tre (!!!!) veckor med ett leende på läpparna. Däremot sjukt tråkigt för vill ju bara bli ännu bättre på franska... Tanken är väl att jag ska åka tillbaka kanske till sommaren och fortsätta, mé on verra :) Okidoki ha det gott!

Kommentera

Publiceras ej