Det är nu lite mer än två veckor kvar tills jag åker. Lite nervöst men mest overkligt, har inte riktigt infunnit mig i att jag kommer bo i Antibes i två månader haha. Det är mycket som snurrar i huvudet angående detta DYGNET RUNT. Alltså jag kan precis ha släckt lampan för att sova och tankarna går igång. Visserligen är jag van vid att det är full rulle i mitt huvud konstant. De som känner mig riktigt ordentligt vet hur tankspridd jag är och hur jag hoppar mellan samtalsämnen fritt... utan någon röd tråd. Haha.
 
I alla fall, det är mycket att tänka på, men det är bra... alltså jag menar hellre att jag behöver ta tag i och fixa inför flytten. Jag är ju så sjukt rastlös haha. Jag säger som Pernilla Wahlgren, man vill ju inte bli klar i för bra tid... då börjar man ju pyssla med annat och håller på att bli sen ändå.
 
Sitter just nu och läser försäkringar (dödstrist.....) måste kolla upp vad min hemförsäkring täcker samt mina föräldrars barnförsäkring på mig. Haha ja asså jag har en barnförsäkring, helt sjukt men gäller tydligen fram till året man fyller 25 (eller var det 24...eller 23???). Om inte annat har jag hittat en som jag tycker känns bra och täckande. Avista, som jag åker med, har även de en försäkring men den täcker typ samma saker men är lite dyrare men ingen självrisk. Så ska överlägga med mina kloka föräldrar. Jajabulle.
 
Har även gjort en milslång lista på saker jag behöver ha med mig, kommer nog korta ner den. Jag menar oftast tar man med sig sånt man inte ens får någon anvädning för. Men alltså det är svårt, ska ju inte backpacka liksom. Jag ska BO där. Jaja det får lösa sig när jag väl börjar packa, which is not now.
 
Nej nu borde jag fokusera, äta middag, kolla Wahlgrens värld. Efter det plocka upp Johanna och hämta moma och popa i stan som umgås med kompisar från Götelaborg :)
 
Hadeeeee!

Kommentera

Publiceras ej