God morgon! Klockan är nu, i skrivande stund, kvart i sex. Här sitter jag på Arlanda med 45 minuter till boarding. För det första har jag sovit så sjukt dåligt, som ett barn natten innan julafton. Alltså senast jag kolla klockan var den 1... och jag ville så gärna sova men icke. Visste dock att det skulle bli såhär men aja. För det andra så har jag precis fått säga hejdå till min familj och Johanna, vilket det inte är så lätt alla gånger. Det är inte så att vi ses om en vecka och jag måste säga att det är SÅ jobbigt. Alltså jag har gråtit så mycket att Johanna fick en fin souvenir i form av en mascarafläck på sin jacka. Haha trodde att mascaran var vattentät men icke.
 
I alla fall, igår var en bra dag (förutom att jag hade svårt att somna). Det var pappas födelsedag så jag och Elias gick upp vid nio och sjöng, sen deltog även mamma på slutet. Hon hade tydligen redan vaknat innan oss och satt på kontoret och jobbade, vi trodde hon sov...
 
Åt en sista lördagsfrukost med familjen, på ett tag, och sen gjorde jag mig iordning och packade lite samtidigt. Satte mig i bilen och åkte ner till café Milou (shoutout till café milou! Besök mina bästa vänner för grym och trevlig service) för att umgås lite och säga hejdå till Sophie och Melissa. Sen kom även Johanna dit. Vid fyratiden åkte jag och Johanna hem till mig för födelsedagsfika med familjen. Under kvällen umgicks jag lite med familjen och Johanna. Jag och Johanna packade om mina väskor för att se till så jag inte överskred maxvikten haha... det var ett projekt det. Svårt att packa för två månader. Vi kollade i alla fall på Clueless en stund och sen gick vi och la oss. Åtminstone somna en av oss haha. Men men, min plan är att somna på planet och att sova i natt.
Nej men nu ska jag samla ihop bitarna av mig själv, det blir bättre! Vi hörs från ett soligt och VARMT Frankrike.
 
 

Kommentera

Publiceras ej