Oh happy helg! Sista helgen i Sverige, asså what? Det känns så overkligt, händer det här på riktigt? Jag bara väntar på att någon ska väcka mig och att allt varit en dröm. Igår var det avskedsmiddag här hemma hos mig, vi var 15 personer sammanlagt och det var verkligen som en bastu, med all kroppsvärme och alla ljus som var tända, men I wouldn't want it any other way!
 
Det var verkligen en underbar helkväll av massa skratt och glada miner, vilket jag är så tacksam för! Det var knytkalas så i stort sett alla bidrog med något. Vi gjorde det även till en liten tävling och emma som bidrog med fantastisk god sushi vann ♥ Hade lite stämningshöjare med uppgifter som skulle utföras under kvällens gång och så avslutade vi med en gammal hederlig frågesport där team Argentina (inte Bolivia som jag råkade säga) vann!
 
Nej men det var en jätterolig kväll och blir alldeles varm i hjärtat av att veta vilka fantastiska och fina människor jag har i min omgivning. Och trots att mina fötter värkte som in i h--vetet mot kvällens slut och vi städade fram till strax efter 01, så skulle jag inte vilja haft det på något annat sätt. 
 
Om en vecka befinner vi oss i Buenos Aires i Argentina, den första av många helger på en annan kontinent. Och jag måste säga att jag är lite rädd samtidigt som jag inte är det. Mest är jag nog rädd för allt som kan, och mycket kommer säkerll t, ändras. Men rädslan ska inte stoppa mig från att leva mitt liv, det här – upptäcka världen, det har jag velat göra så länge jag kan minnas. Och nu när jag äntligen ska få se ett hörn av världen kan jag inte och får inte stoppas av något som endast lever i mitt huvud.
 
Nej, lite lördagstankar. Nu ska jag göra mig iordning och dra till gymmet, sen hem igen och fortsätta packa *suck*. Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej