Ny vecka och nya tag! Imorgon är vi lediga och vad skönt det ska bli. Idag är första dagen sen i fredags som det är najs väder. Så idag efter vi jobbat låg vi och tog det lugnt i solen. Läste och myste med en av hundarna vid poolen. Lekte lite med hunden vilket var så kul! Eller ja tyckte jag inte Djana haha. För övrigt var det en geting som verkade tycka att jag doftade gott och jag fick panik, så när jag sprang därifrån barfota måste jag ha trampat på en pinne eller något annat för har så jävla ont under foten nu men inget sår... Aja efter våret häng i solen promenerade vi upp bland bergen till 950 meters höjd. Fin men något skymd utsikt hade vi. Sen sprang vi ner. 
 
Vi har precis ätit middag och sitter nu och kollar på någon zombiapokolyps-film med Brad Pitt i huvudrollen. Spännande, på spanska så en fattar ju inte allt men haha aja. Imorgon på vår lediga dag ska det såklart vara dåligt väder igen och åska... Kul ingen hike som vi hade tänkt oss. Men värre saker har väl hänt. 
 
Är rätt trött så kanske ska lägga mig tidigt eller så sitter jag uppe och hänger med till lägerelden, nu när jag ändå ska vara ledig imorgon tänker jag. Vi får se. Hoppas allt är bra med alla er där hemma! 

Kommentera

Publiceras ej