Ja detta inlägg är en aning sent, men för exakt en månad sen så var jag och blev sminkad på Makeupstore i Stockholm. Hade fått det i julklapp förra året, om det är någon som kommer ihåg det. Jag tyckte att det var kul, gillar smink och sånt så ja. Hon som sminkade mig var verkligen jättetrevlig och duktig, så jag var nöjd! Med mig hem fick jag dessa tre grejer. Ett foundation-puder, en eyeliner i kajalform och en rosa neccesär.
 
Foundation-puder: Asså jag älskar den, jag brukar vara ganska blank och glansig i ansiktet, men när jag lägger på det här så blir det matt och fint. Inte så matt att jag ser död ut, men liksom så att jag inte är en spegel. Namnet på min är dual powder Copenhagen.
Eyeliner: Den är så fin, lite metall/brun färgade men den ser svart ut liksom. Eftersom att den inte är så mäktig som andra eyeliners så tar den inte över sminket och man ser inte ut som om man är påväg till en fest. Den heter Chocolat cheescake metallic.
Neccesären: Ja den är rosa och rymmlig, vad mer behövs sägas? 

Kommentera

Publiceras ej