Bonsoir! Här sitter jag i köket och har egentligen tänkt att jag ska plugga lite meen det finns så mycket annat som är så himla mycket roligare :)) Så jag kommer aldrig riktigt till skott haha. Idag har jag i alla fall varit ledig eftersom det är alla helgona här redan idag, så jag klagar inte! Imorgon är det dock back to school.
 
Idag tog jag i alla fall tillfället i akt att sova länge, så vaknade vid niotiden och snoozade en stund. Blev faktiskt liggandes kvar i sängen till typ halv 12 haha. Snacka om trögstartad... men det var så skönt att dra sig och bara kolla instagram och facebook, läsa aftonbladet och kolla lite på youtube. Jobbigt värre, nä men lite mitt i veckan lyx! Tillslut blev jag däremot hungrig så tog mig ner till köket och fixade frukost. Efter det gjorde jag mig iordning och följde med Arna, Bea och Marta ner till stranden. Där satt vi och åt all den fantastiska maten de lagat, så sjukt gott!
 
Sen dess har jag bara tagit det lugnt och ja nu är jag nere i köket igen och ska ta tag i franskan. Hur som helst en härlig dag, snart blir det väl dags att fixa lite middag men känner mig inte hungrig för tillfället så ska vänta en stund till. Hoppas alla mår fint där hemma, många kramar!
 
P.s 1:a november! Hur sjukt? Ännu ett år har flygit förbi...

Kommentera

Publiceras ej